
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| elektryczno-pneumatyczny | |
| Dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Ilość połączeń | 2 |

| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Numer podwozia od | 8D-X-200 001 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Regulator | z regulatorem ciśnienia |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| TECDOC-Nr silnika | 4202 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| TECDOC-Nr silnika | 13774 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| dla numeru OE | 1H0 906 627 |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj urządzenia ładującego | Turbosprężarka |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 1K0 906 627A |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii przetwornik podciśnienia do Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI quattro produkowanego od 1996.09 do roku 2000.11
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii przetwornik podciśnienia do Audi A4 B5 (8D2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na przetwornik podciśnienia do Audi A4 B5 (8D2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1996.09 do roku 2000.11, i mocy silnika 110 KM
.