
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| TECDOC-Nr silnika | 25726 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TFSI quattro produkowanego od 2011.06 do roku 2015.04
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 170 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi Q3 (8UB, 8UG)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi Q3 (8UB, 8UG) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2011.06 do roku 2015.04, i mocy silnika 170 KM
.