
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Kod silnika | BWA, CCZA |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960282071 |

| Kod silnika | CCZA |
| Kod silnika | CCZA |
| Kod silnika | CCZA |
| Kod silnika | CCZA |
| Kod silnika | CCZA |
| Kod silnika | CCZA |
| Kod silnika | CCZA |
| Kod silnika | CCZA |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960565471 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Kod silnika | BWA |
| Kod silnika | BWA |
| Kod silnika | BWA |
| Kod silnika | BWA |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Kod silnika | BWA |
| Kod silnika | BWA |
| Kod silnika | BWA |
| Kod silnika | BWA |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |

| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro produkowanego od 2008.06 do roku 2010.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Audi TT (8J3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Audi TT (8J3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.06 do roku 2010.06, i mocy silnika 200 KM
.