
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
| Wysokość [mm] | 6,4 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| TECDOC-Nr silnika | 19822 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wysokość [mm] | 6,4 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Citroën C5 III (RD_) 1.8 16V (RD6FXC).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 III (RD_) 1.8 16V (RD6FXC) produkowanego od 2008.02
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Citroën C5 III (RD_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Citroën C5 III (RD_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2008.02, i mocy silnika 125 KM
.