Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » mechanizm korbowy » simering wału Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti (2010.12-2019.06) 105km
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.6 Ti (2010.12-2019.06) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

simering wału Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti (2010.12-2019.06) 105km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]33
Średnica zewnętrzna 1 [mm]47
Wysokość 1 [mm]5
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN3358965100813
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]33
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]80
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuSP
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
Wysokość [mm]19,400
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]80,00
średnica zewnętrzna [mm]182,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału841N LS SP
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
TECDOC-Nr silnika25873
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
TECDOC-Nr silnika25874
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]33
średnica zewnętrzna [mm]47
Szerokość [mm]5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti produkowanego od 2010.12 do roku 2019.06

Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2010.12 do roku 2019.06, i mocy silnika 105 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.