
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960154569 |

| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 7,4 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960281913 |

| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| TECDOC-Nr silnika | 1520 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 100 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960278272 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 4041248838709 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) produkowanego od 1995.11 do roku 2001.02
Jeżeli twoja Honda dysponuje silnikiem o mocy 160 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Honda z rocznika od 1995.11 do roku 2001.02, i mocy silnika 160 KM
.