Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » mechanizm korbowy » simering wału Mitsubishi GALANT V (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) (1984.06-1990.04) 150km
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant V (e1_a) 2.0 Turbo Eci (e15a) (1984.06-1990.04) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

simering wału Mitsubishi GALANT V (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) (1984.06-1990.04) 150km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]50
Wysokość 1 [mm]8
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960134592
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]50
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowabez uszczelki przeciwpyłowej
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]44
średnica zewnętrzna [mm]60
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]80
średnica zewnętrzna [mm]96
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAS
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
Wysokość [mm]7,00
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]44,00
średnica zewnętrzna [mm]60,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S RD
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]9,00
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]80,00
średnica zewnętrzna [mm]96,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S SP
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
kierunkowa
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
TECDOC-Nr silnika2333
Wysokość [mm]9,00
MateriałMVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]80,00
średnica zewnętrzna [mm]96,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S LD
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]50
Szerokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint zmienny
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mitsubishi GALANT V (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi GALANT V (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) produkowanego od 1984.06 do roku 1990.04

Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mitsubishi GALANT V (E1_A)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mitsubishi GALANT V (E1_A) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1984.06 do roku 1990.04, i mocy silnika 150 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.