Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » mechanizm korbowy » simering wału Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (F17A) (1990.12-1996.07) 205km
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sigma (f2_a, F1_a) 3.0 V6 (f17a) (1990.12-1996.07) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

simering wału Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (F17A) (1990.12-1996.07) 205km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]91
Średnica zewnętrzna 1 [mm]111
Wysokość 1 [mm]9
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
nr EAN3358960166593
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72
Średnica zewnętrzna 1 [mm]96
Wysokość 1 [mm]9
MateriałMVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
nr EAN3358960281449
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość4
Wymagana ilość4
Wymagana ilość4
Wymagana ilość4
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Wymagana ilość4
Wymagana ilość4
Wymagana ilość4
Wymagana ilość4
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]42
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]37
średnica zewnętrzna [mm]50
Wysokość [mm]6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałMVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]91
średnica zewnętrzna [mm]111
Wysokość [mm]9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA/BS
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika2350
TECDOC-Nr silnika2350
TECDOC-Nr silnika2350
TECDOC-Nr silnika2350
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika2350
TECDOC-Nr silnika2350
TECDOC-Nr silnika2350
TECDOC-Nr silnika2350
MateriałMVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]91
średnica zewnętrzna [mm]111
Szerokość [mm]9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (F17A).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (F17A) produkowanego od 1990.12 do roku 1996.07

Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 205 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1990.12 do roku 1996.07, i mocy silnika 205 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.