
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 50 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 65 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| TECDOC-Nr silnika | 24787 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel ANTARA A (L07) 2.2 CDTi 4x4 produkowanego od 2010.12 do roku 2015.12
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Opel ANTARA A (L07)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Opel ANTARA A (L07) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2010.12 do roku 2015.12, i mocy silnika 163 KM
.