Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » mechanizm korbowy » simering wału Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.6 TDI (2010.08-2015.05) 102km
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 1.6 Tdi (2010.08-2015.05) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

simering wału Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.6 TDI (2010.08-2015.05) 102km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]48
Wysokość 1 [mm]10
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
nr EAN3358960282071
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]85
Średnica zewnętrzna 1 [mm]131
Średnica zewnętrzna 2 [mm]152
Wysokość 1 [mm]17,25
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Rodzaj gwintuGwint zmienny
nr EAN3358960351890
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]47
Wysokość 1 [mm]10
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
WersjaPTFE POP/ACM
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
nr EAN3358960562562
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]48
Wysokość [mm]10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Przestrzegaj informacji montażowych
Średnica wewnętrzna [mm]85
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuIWD
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj korpusuz obudową
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoVW T10134
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]48
Szerokość [mm]10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
TECDOC-Nr silnika24364
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ramką wspornika
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Wysokość [mm]10
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]48
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.6 TDI.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.6 TDI produkowanego od 2010.08 do roku 2015.05

Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 102 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2010.08 do roku 2015.05, i mocy silnika 102 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.