| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960282071 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Numer podwozia do | 2D1016677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Numer podwozia od | 2D1016678 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |
Status produktu: Normalny
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 829.056 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
Status produktu: Normalny
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Numer podwozia do | 2D-1-016 677 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016 678 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa | |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Wysokość [mm] | 16,000 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131,00 |
Status produktu: Normalny
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| Numer silnika do | AGX 009 000 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Szerokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Szerokość [mm] | 9 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| Numer silnika od | AGX 009 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| TECDOC-Nr silnika | 9295 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |
Status produktu: Normalny
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Numer podwozia od | 2D-1-016678 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 717 K.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 717 K
produkowanego od 1996.09 do roku 2006.07
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen
z rocznika od 1996.09 do roku 2006.07, i mocy silnika 75 KM
.