
| Kod silnika | 3B |
| Kod silnika | 3B |
| Kod silnika | 3B |
| Kod silnika | 3B |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Kod silnika | 3B |
| Kod silnika | 3B |
| Kod silnika | 3B |
| Kod silnika | 3B |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 10,8 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 14,2 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 3358960908261 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 7 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 9,8 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 13,2 |
| Wysokość 1 [mm] | 9,7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
| Strona zabudowy | po stronie spalinowej |
| nr EAN | 3358960908223 |

| Kod silnika | NYT |
| Kod silnika | NYT |
| Kod silnika | NYT |
| Kod silnika | NYT |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Kod silnika | NYT |
| Kod silnika | NYT |
| Kod silnika | NYT |
| Kod silnika | NYT |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Wymagana ilość | 6 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 8 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 12 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 15,2 |
| Wysokość 1 [mm] | 9,5 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| nr EAN | 3358960909305 |

| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Średnica trzonka zaworu [mm] | 7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 9,8 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 13,2 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |

| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| Wymagana ilość | 20 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
| TECDOC-Nr silnika | 4192 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii uszczelnienie trzonka zaworu do Audi 200 C3 Avant (447, 448) 2.2 20V Turbo quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi 200 C3 Avant (447, 448) 2.2 20V Turbo quattro produkowanego od 1989.07 do roku 1990.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 220 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii uszczelnienie trzonka zaworu do Audi 200 C3 Avant (447, 448)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na uszczelnienie trzonka zaworu do Audi 200 C3 Avant (447, 448) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1989.07 do roku 1990.12, i mocy silnika 220 KM
.