Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Lancia KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) (1998.06-2001.10) 220km
wybrany samochód: 
Lancia Kappa (838_) 2.0 20v Turbo (838am1aa) (1998.06-2001.10) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Lancia KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) (1998.06-2001.10) 220km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]30
Średnica zewnętrzna 1 [mm]42
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960118394
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]55
Średnica zewnętrzna 1 [mm]68
Wysokość 1 [mm]8
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960157119
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]42
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]55
średnica zewnętrzna [mm]68
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAW/BS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
alternatywny zestaw naprawczy690.110
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]55
średnica zewnętrzna [mm]68
Szerokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAB SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
TECDOC-Nr silnika11550
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]30
średnica zewnętrzna [mm]52
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAB SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Lancia KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Lancia KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) produkowanego od 1998.06 do roku 2001.10

Jeżeli twoja Lancia dysponuje silnikiem o mocy 220 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Lancia KAPPA (838_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Lancia KAPPA (838_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Lancia z rocznika od 1998.06 do roku 2001.10, i mocy silnika 220 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.