
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| Długość [mm] | 491 |
| nr EAN | 4028977422362 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| TECDOC-Nr silnika | 2888 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD produkowanego od 1992.08 do roku 1996.10
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 93 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Peugeot 405 II Break (4E)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Peugeot 405 II Break (4E) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1992.08 do roku 1996.10, i mocy silnika 93 KM
.