| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Rok prod. do | 200112 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Numer podwozia od | 4B-Y-000001 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Numer podwozia do | 4B-W-220000 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13930 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 13931 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 9516 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| TECDOC-Nr silnika | 13932 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Rok prod. od | 199907 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Numer podwozia od | 4BY000001 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097108 |
Status produktu: Normalny
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015812 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | ACK |
| Kod silnika | ACK |
| Kod silnika | ACK |
| Kod silnika | ACK |
| Kod silnika | ACK |
| Kod silnika | ACK |
| Kod silnika | ACK |
| Kod silnika | ACK |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300038668 |
Status produktu: Normalny
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 B |
Status produktu: Normalny
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy od | 1998 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Rok modelowy do | 2001 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Numer podwozia do | 4B-X-200 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333419 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.8 quattro
produkowanego od 1997.02 do roku 2005.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 (4B2, 4B4)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Audi A6 C5 (4B2, 4B4) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi
z rocznika od 1997.02 do roku 2005.01, i mocy silnika 193 KM
.